מוצע לי לרכוש דירת גג שהיא בהיתר בנין חדר כביסה ומשמת למגורים כ 30 שנה. הבניין קיבל מספר הצעות לתמ"א. האם בתמ"א 1 ותמ"א 2 מגיע לבעל הזכויות בחדר כביסה דירה ? האם הרישומים ישתנו בהיתר בנין ויירשמו כדירה ולא כחדר כביסה ?
שלום רועי,
ככל והחדר רשום בנסח טאבו כתת חלקה נפרדת סביר להניח שתהיה זכאי לדירה. מדובר בעניין מסחרי שיש לסגור מול היזם במו"מ.
בברכה,
מאור רובין, עו"ד
גיא פרבמן ושות' משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תמ"א טופס 4 מתקבל לכלל הדירות/הבניין. איני יודע לענות לך בדיוק אילו אישורים נוספים תצטרך בעת הבניה ולשם כך הייתי מציע לך להתייעץ עם מהנדס בניין בנושא...
המשך תשובה