אם הקבלן רוצה להוסיף יותר משליש משטח הבנין ובמקרה שלי 80% מהשטח האם צריך הסכמה מרצון - (בלא שאפשר יהיה לכפות) של 100% מבעלי הדירות?
שלום עדנה,
בתמ"א 38 חיזוק והרחבות יש דרישה להסכמה של 66% מבעלי הדירות
בתמ"א 38 הריסה ובניה יש דרישה להסכמה של 80% מבעלי הדירות.
אין חשיבות לתוספות שהיזם בונה.
בברכה,
עו"ד מאור רובין,
גיא פרבמן- משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

די שיהיה דייר אחד המעוניין לבמעלית שבת כדי לחייב את הבניין בהתקנת מעלית שבת. כמובן שאם כבר חתמתם והתחייבתם לא תוכלו לחזור בכם כנגד דעתו של אותו דייר וככל הנראה גם לא כנגד דעתם של רוכשי הדירות החדשים...
המשך תשובה