אם הקבלן רוצה להוסיף יותר משליש משטח הבנין ובמקרה שלי 80% מהשטח האם צריך הסכמה מרצון - (בלא שאפשר יהיה לכפות) של 100% מבעלי הדירות?
שלום עדנה,
בתמ"א 38 חיזוק והרחבות יש דרישה להסכמה של 66% מבעלי הדירות
בתמ"א 38 הריסה ובניה יש דרישה להסכמה של 80% מבעלי הדירות.
אין חשיבות לתוספות שהיזם בונה.
בברכה,
עו"ד מאור רובין,
גיא פרבמן- משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרים רבים העיריה דורשת חתימות בעלי דירות על מסמכים שונים לשם קבלת הטופס. לעיתים גם חתימת נציגים. אציין כי בשלב הזה יש כבר בידי היזם י"כ כדי לחתום בשם הדיירים ולהגיש לעיריה . ...
המשך תשובה