אם הקבלן רוצה להוסיף יותר משליש משטח הבנין ובמקרה שלי 80% מהשטח האם צריך הסכמה מרצון - (בלא שאפשר יהיה לכפות) של 100% מבעלי הדירות?
שלום עדנה,
בתמ"א 38 חיזוק והרחבות יש דרישה להסכמה של 66% מבעלי הדירות
בתמ"א 38 הריסה ובניה יש דרישה להסכמה של 80% מבעלי הדירות.
אין חשיבות לתוספות שהיזם בונה.
בברכה,
עו"ד מאור רובין,
גיא פרבמן- משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טרם הנפקת טופס 4- נדרש אישור של יועץ חשמל לתקינות המערכות ביחידות. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה