יש לי מגרש שעליו בנויות 2 דירות בקומת קרקע, כל אחת בגודל 95 מטר הבניה הסתימה בשנת 1965. אחוזי הבניה הם 120 אחוז ב-4 קומות. מהן היתרונות שאקבל בהליך של תמ"א 38?
אריה שלום,
על מנת להשיב על שאלתך יש לבחון את אולי והיקף הזכויות וכן לערוך דוח אפס. בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצתי היא לא לעשות תמ"א 38 ללא ליווי. אומנם ליווי של בנק מייקר את הפרוייקט מבחינת מימון אך הוא נוסך ביטחון גם אצל רוכשי הדירות, שווי דירות הנמכרות יהיה גבוה יותר וגם הדיירים הקיימים יכולים להינות מ...
המשך תשובה