מדובר בבניין בן 3 קומות שהיזם אמר לנו שמבחינה תכנונית אפשר להוסיף חדרים רק בדירות העורף של הבניין ובמקרא הטוב בדירות החזית מרפסת לכל דירה,השאלה היא ,מי אמור לפצות אותנו על ההפרש ?(לפי הבנתי הזכויות הם של כול הדיירים וצריכות להתחלק שווה בשווה .
שלום רב,
מה שאתה מציין מצריך לסגור מול היזם ומול הדיירים.
זה נושא מו"מ
בברכה
עו"ד גיא פרבמן
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. אין חשש ממשקיעים בחברה. 2. על החברה להראות חוסן, ניסיון, דוח איתנות כלכלית, דוחות מחברות הדירוג 3. רצוי שאת הבדיקה תעשו עם עו"ד מנוסה בתחום 4. כמובן שתנאי לפרוייקט זה ליווי בנקאי מלא...
המשך תשובה