אני נכה מוכר בביטוח לאומי, בגלל תשישות כרונית. הבניין שלי נמצא בהליך תמ"א 38. האם אוכל לקבל תשלום שכירות בזמן העבודות? הבעיה הרפואית שלי מצריכה מנוחה של שעות רבות במשך היום.

אם יש לך אישור רפואי מתאים לדעתי כן. זה עניין לשיקול דעת של המפקח/ת
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

80% מבעלי הדירות אכן יכולים להחליט על קיום פרוייקט תמ"א 38/2. ככל שניתן לשנות את תיכנון הדירה באופן שיהיה מתאים יותר עבורך- מציע לך להיכנס למו"מ ולנסות לשנות התכנון באופן שיתאים לצרכים שלך. ככל שהתי...
המשך תשובה