אני נכה מוכר בביטוח לאומי, בגלל תשישות כרונית. הבניין שלי נמצא בהליך תמ"א 38. האם אוכל לקבל תשלום שכירות בזמן העבודות? הבעיה הרפואית שלי מצריכה מנוחה של שעות רבות במשך היום.

אם יש לך אישור רפואי מתאים לדעתי כן. זה עניין לשיקול דעת של המפקח/ת
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מניח שתתקשה להוכיח מה שנאמר לך בע"פ. אם תצליח להוכיח שהובטח לך מה שאתה אומר שלא תהיה שום פגיעה בהנאה מהמושכר יהיה לך סיכוי טוב לזכות בהליך בבימ"ש. בהצלחה...
המשך תשובה