היי, קשיש שבעת חתימת רוב בעלי דירות על הסכם תמ"א 38 הריסה בינוי נמנע מלחתום עקב מגבלה משפטית. כשנדרש להוסיף את חתימתו, השתנו זכויות קשישים בפרוייקט תמ"א 38 הריסה בינוי והושוו לזכויותיהם בפרוייקטי פינוי בינוי. האם הקשיש זכאי לקבל מהיזם את זכויות הקשיש העדכניות טרם חתימתו על ההסכם? תודה.

לא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כדאי לקחת את התיק לייעוץ פרטני אצל עו"ד שיקרא היטב את הוראות ההסכם ויחליט על דרך הפעולה. ביטול הסכם הוא לא דבר פשוט ויש לעשות אותו בזהירות ובצורה נכונה משפטית. בהצלחה ...
המשך תשובה