אני גר בבניין שרוצים להתחיל בו הליכי תמ"א 38. כשקניתי את הבית, קיבלתי עם הקנייה מחצית מהגג והדייר ממולי קיבל את המחצית השנייה. עכשיו, רוצים שאני אוותר על הגג מבלי לקבל שום תמורה על כך, הדייר ה-2 מסכים ואני לא! האם יש דרך לדרוש תמורה על הגג? אני חושב שזה לא הוגן!
שלום רב,
ראשית השאלה המרכזית האם הגג מוצמד לדירתך או שמא זכויות הבנייה. סבורני שהגג מוצמד לדירתך. בכול מקרה ללא אישורך לא יהיה ניתן לממש את הפרויקט. המלצתי לנהל מו"מ על הפיצוי בגין מכירת הזכות במקרקעין
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
משרד עורכי דין גיא פרבמן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש הרבה מאוד מרכיבים שצריך לקחת בחשבון כגון אם הפרוייקט נמצא בליווי של גורם מלווה המעניק ערבויות בנקאיות עפ"י חוק מכר, שווי העבודות לבעלי הדירות, היחס בין הדירות החדשות לדירות הישנות, קצב מכירת הדירו...
המשך תשובה