שלום רב, הנני דייר בראשל"צ בבניין כבן 4 קומות אשר אושר לתמ"א 38. יזם בשם "א.אדלר נכסים בע"מ" בא במגעים עימנו לגביי ביצוע התמ"א אשר יכלול הוספת לובי,חיזוק המבנה, הוספת מעלית ומרפסת שמש כבת 12 מטר לדיירי החזית. בתמורה הוא יבנה 2.5 קומות כתוספת לבניין. האם אתם מכירים\יכולים להמליץ עליהם לרעה\טובה כיזם שניתן לסמוך עליו? תודה. רוני
שלום רב,
לצורך מתן מענה ישי לבדוק את היזם ונושא זה צר מלה ייתן מענה במסגרת פורום זה,
עו״ד גיא פרבמן
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא הצגת את עצמך אם אתה בעלים של דירה ישנה רוצה למכור, אין בכלל בעיה אם אתה מתעניין ברכישה של דירה כנ"ל- אתה אמור לשלם לפני פנקס שוברים ולקבל ערבות/פוליסת ביטוח עפ"י החוק- לא אמורה להיות בעיית בטחונו...
המשך תשובה