שלום רב.האם ה1/3 שמתנגד לתמא ומסיבות לא רציניות אך רוצה מעלית! ונדחה בערר בתכנון ובנייה מחוזי, מפאת עדיפות קנינית לתמא ,יכול לפנות למפקח בכדי לקבל סעד כמיעוט ? הרי המבקשים יבקשו חיזוק ומעלית?והרי הם רוב בזכויות הקניניות? האם חתימה שניתנה בהטעיה /נסיבות השתנו 2/3 למעלית -יכולה להיות בעוכרי הטוען כך ,אצל המפקח ?
שלום רב,
אני מבין שניתנה החלטה אצל המפקחת ולצורך מתן מענה מקצועי ורציני יש לבחון את התנגדות, ההחלטה של המפקחת
בברכה
עו"ד גיא פרבמן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זה עניין מסחרי. ככל שהבניין יותר כלכלי ויותר מבוקש תוכלו להתעקש על מנגנון המיטיב אתכם. כמו שתבחרו ראשונים על כל חניות בעלי הדירות ורק אח"כ היזם, או שהיזם ייקח רק החניות לפנטהאוזים ואח"כ כל יתר בעלי הד...
המשך תשובה