לאחר הגשת הדו"ח השנתי למס הכנסה התברר שמגיע לנו החזר מס בסכום נכבד עקב קיזוז ההפסדים שלי מעסק (בטרם פשיטת הרגל) מהכנסות האישה ממשכורת, כך שהיא שילמה מס הכנסה גבוה ממה שהיתה חייבת. המס כשיוחזר אמור להיכנס לחשבונה של אשתי. אני פושט הרגל ואשתי לא. מה יקרה עם סכום ההחזר?
יעקב שלום,
ככל החזרי מס הכנסה מועברים לקופת הכינוס, עם זאת ככל ומדובר בהחזר לתא משפחתי נוכח הכנסה משותפת מדווחת הרי שמחצית מהכספים לכאורה אמורים להיות שייכים לאשתך, רצוי להגיע להבנות עם בעל התפקיד לגבי אופן חלוקת הכספים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה במקרה של הפסקת הליך חדל"פ הנאמן בדרך כלל יממש את הכספים המעוקלים / נזילים ושניתן לממש אותם כמו כן, יציאה מהליך חדל"פ מצריכה תקופת המתנה טרם פניה מחודשת להליך בהתאם לקביעת...
המשך תשובה