ההורים שלי היו 15 שנה בהולנד לצורך עבודתו של אבא שלי ואז שבו לישראל, לפני 7 שנים. אמא שלי נפטרה ואנחנו מנסים לקבל את הכספים בקרן הפנסיה שפתחו לה בהולנד, מה ההליך המשפטי שצריך לבצע?
יש להתייעץ עם עו"ד מקומי בהולנד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עקרונית האפוטרופוס הכללי הוא לא בעל נכסים אלא מנהל אותם עבור הנעדרים (ויורשיהם). על פניו אין מניעה שתבקשו שחרור הנכס . קחו בחשבון שמדובר בהליך של מספר שלבים, ארוך וממולץ להיעזר בבעל מקצוע....
המשך תשובה