היי, אני צעיר רווק בן 30. אני שוכר דירות במרכז הארץ במהלך ה-7 שנים האחרונות. אני מרגיש שזה בזבוז כסף וזמן ואני מעוניין לרכוש דירה. אומנם, הדירות מאוד יקרות ולכן חשבתי על השתתפות בהגרלה במחיר למשתכן. האם בתור רווק בן 30 מותר לי להשתתף בהגרלות האלו?
.jpg)
יש אפשרות להשתתף בהגרלות הפתוחות עבור "משתכן צעיר". תבדוק באתר של משרד הבינוי והשיכון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נכון. לאחר 20 חודשים ממועד שלב 05 (מסירת הקרקע) הקבלן אינו רשאי להצמיד את הדירה למדד תשומות הבניה. המשמעות היא שאם חתמת לאחר 25 חודשים מתאריך זה, לא תשלם מדד בגין 5 חודשים. משמעותי מאוד בעיקר מאחר והמ...
המשך תשובה