שלום רכשתי בית לפני חודש והתחייבתי למכור בית שקניתי מקבלן לפניי שנתיים כדי לחסוך מס רכישה (אני אמור לקבל מפתח בעוד מספר חודשים). האם ניתן לתת להורי את הבית מהקבלן במתנה ובכך זה יחשב מכירה כמו שהתחייבתי ?
בעיקרון כן, אבל אם הם ירצו למכור, הם יצטרכו להמתין כמה שנים. חוץ מזה ייתכן שהם יצטרכו לשלם 1/3 מס רכישה. צריך לעשות בדיקה ספציפית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לישי שלום. במקרה של מכירת מחצית דירה, ובמקרה בו עומדים בשאר התנאים הדרושים בחוק מיסוי מקרקעין, ניתן לקבל פטור מלא ממס שבח. מוזמנת לפנות אלינו בנושא ונשמח לסייע אושר אלקיים, עו"ד (כלכלן)...
המשך תשובה