באפריל 2013 אני ובן זוגי קנינו דירה שנייה ושלמנו מס רכישה. באוקטובר 2013 התגרשנו. נפרדנו בשלום כל אחד עם דירה, האם אני זכאית לפתור ממס רכישה ששילמתי בזמנו על דירה שנייה?
מדובר בשאלה סבוכה, עליה לא ניתן להשיב במסגרת ראשונית זו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנימין שלום. בעולם המשפט אין כמעט את המונח "תמיד" או "בדרך כלל". במקרה המתואם, אם קיבלת דירה ממישהו שאינו נחשב לקרוב, יחול מס שבח במכירה, אלא אם קיים פטור אישי (49ב2). המס ישולם כאשר נכנסים בנעל...
המשך תשובה