אני בעל דירה שמחלק אותה בחודשים הקרובים ל 2 דירות בטאבו הדירה הנוספת תקבל תת חלקה נוספת , אני מעוניין לקנות דירה נוספת בימים הקרובים .כך שיהיו ברשותי 2 דירות ובעוד מס' חודשים 3 דירות לאחר תהליך החלוקה . בעוד כ שנתיים אני מתכוון למכור דירה או שניים ,איך מחושב מס השבחה ואיך לעשות זאת נכון כדי לעשות זאת נכון כדי לשלם פחות מס . ו האם יש תשלומים נוספים תודה מראש
עלייך לבחון כל שלב בטרם ביצועו שאם לא כן אתה עלול לשלם מיסוי גבוהה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק שלום במקרה שלך צריך להבין אם מדובר במתנה בעודך בחיים או בהורשה לאחר לכתך. מדובר בשני מקרים שונים לגמרי. חבות המס שתחול עליהם עשויה להיות פטורה, אבל תקופת הצינון שהם יצטרכו לחכות - שונה מ...
המשך תשובה