אני בעל דירה שמחלק אותה בחודשים הקרובים ל 2 דירות בטאבו הדירה הנוספת תקבל תת חלקה נוספת , אני מעוניין לקנות דירה נוספת בימים הקרובים .כך שיהיו ברשותי 2 דירות ובעוד מס' חודשים 3 דירות לאחר תהליך החלוקה . בעוד כ שנתיים אני מתכוון למכור דירה או שניים ,איך מחושב מס השבחה ואיך לעשות זאת נכון כדי לעשות זאת נכון כדי לשלם פחות מס . ו האם יש תשלומים נוספים תודה מראש
עלייך לבחון כל שלב בטרם ביצועו שאם לא כן אתה עלול לשלם מיסוי גבוהה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנית שלום רב. במתנה בין קרובי משפחה, המעביר (האח הנותן) זוכה לפטור ממס שבח אם הדירה הייתה דירתו היחידה, אך המקבל (האח המקבל) יורש את בסיס העלות המקורי. כלומר, בסיס העלות נשאר מחיר הרכישה המקורי של ...
המשך תשובה