ברשותי 2 דירות אחת שאני מתגורר בה מאז שנת 2000 יקרה יותר והשנייה זולה יותר , מושכרת שנרכשה ב2004. רציתי לדעת אם אמכור את הדירה להשקעה האם לפי החוק החדש אשלם מס שבח וכיצד מתבצע החישוב מה זה לינארי ? תודה
סביר להניח שיהיה חיוב במס שבח.
חישוב לינארי הינו חישוב יחסי לכל התקופה במכפלת מספר הימים מאז 1/1/2014 ועד יום המכירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי היקר שלום רב. שאלה מעניינת ומורכבת שנוגעת לצומת שבין דיני הירושה, חוק הנאמנויות וחוק מיסוי מקרקעין. בגדול, הורשה אינה מכירה לעניין מס שבח ומס רכישה – זה נקודת ההתחלה. אבל המבנה שתיארת מוסיף ...
המשך תשובה