לאשתי לעתיד ישנה דירה בבעלותה. בבעלותי אין נכסים. לאחר הנישואין ייתכן ונרצה לרכוש דירה על שמי. במידה ונחתום על הסכם ממון ובו נרשום את הדירה על שם אישתי בלבד, עדיין נצטרך לשלם את המיסוי על דירה שנייה?
ככל הנראה שכן. יש צורך בהסכם ממון ובהתנהגות שבכוונתה להפריד נכסים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי שלום. תכנון מס מהסוג שציינת הוא מורכב במיוחד. ראשית - המילים "ברור לי" זה מתכון לאסון. תחום מיסוי המקרקעין מורכב לאין שיעור וכל עסקה (גם הפשוטה ביותר) כרוכה בתכנון מיסוי. במקרה שציינת, צר...
המשך תשובה