שלום רב. נכס שעבר לבעליו מכוח צו ירושה של הבעלים הקודמים שנפטרו, עומד לפני מכירה. הנכס נרכש על ידי הנפטרים בשנת 85 או 86, בעלות של כ- 50,000 וכעת עומד להימכר על ידי היורשים בסביבות 550,000 ש"ח. המורישים נפטרו בשנים 89 ו- 94. לנפטרים זו היתה דירה יחידה , היורשים הינם צאצאים (ילדים) של הנפטרים. ליורשים זו לא דירה יחידה אלא שניה. האם יהיה חיוב במס שבח ? תודה מראש!
היורשים יוכלו להשתמש בפטור ירושה מכוח סעיף 49ב(5) בהנחה שכל תנאיו מתקיימים: דירת מגורים מזכה, דירה יחידה, אם היו היורשים מוכרים כעת את הדירה היו זכאים לפטור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שרה מגדלביץ שלום ניתן לבצע את התהליך אבל יש לבחון מספר היבטים שיכולים לסייע בהיבטי המס השונים בצורה משמעותית, ולחסוך מאות אלפי שקלים. מוזמנים ליצור עם משרדנו קשר ונשמח לסייע! בברכה, אושר אלק...
המשך תשובה