שלום, רכשתי דירה ראשונה ויחידה באפריל 2015, היום קניתי דירה חדשה ומעוניין למכור את הדירה הראשונה (ככה שתשאר ברשותי דירה יחידה). האם יהיה עלי לשלם מס שבח על המכירה? תודה רבה.
אם לא מדובר בדירת יוקרה (שווי מעל 4.5 מיליון) תוכל ליהנות מפטור ממס שבח בעת המכירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי יוסף לוי שלום רב. על מנת שדירה המגורים תהפוך לדירה מגורים מזכה היא צריכה לשמש לדירה 80% מהזמן בו היא בבעלותך, או שתשמש כדירה ב-4 שנים האחרונות בטרם המכירה. אם לא תעמוד בתנאים אלה - יחול מס ש...
המשך תשובה