שלום, לפני שנה קניתי שליש דירה (דירה יחידה) והייתי פטור מתשלום של מס רכישה. כעת אני מתכנן לקנות דירה נוספת (שלמה) בסכום שנמוך ממדרגת המינימום של מס רכישה, האם אני זכאי לפטור ממס רכישה עבור הדירה שארכוש? תודה.
עקרונית התשובה חיובית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אוריה שלום. המקרה שאתה מתאר נכנס לתוך היבטים של העברה בין דורית. במקרים אלה יש לשקול שיקולים רחבים במיוחד - מספר הדירות (של המעביר ושל המקבלים), מועד הרכישה, מועד המכירה, אופן ההעברה, מי המקבל (...
המשך תשובה