שלום, לפני שנה קניתי שליש דירה (דירה יחידה) והייתי פטור מתשלום של מס רכישה. כעת אני מתכנן לקנות דירה נוספת (שלמה) בסכום שנמוך ממדרגת המינימום של מס רכישה, האם אני זכאי לפטור ממס רכישה עבור הדירה שארכוש? תודה.
עקרונית התשובה חיובית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חיים שלום רב. שאלות מהסוג הזה מחייבות ידע בדין הזר של המדינה בה יש את הדירה הנוספת. כך למשל, במדינת ישראל החוק קובע כי יום המכירה ולא יום המסירה הוא הקובע לענייני מיסוי מקרקעין, ואין חובה שכך יה...
המשך תשובה