שלום רב , אני נכה מתאונת עבודה 70 אחוז לצמיתות , את הדירה הראשונה קניתי ללא צורך בשימוש בהקלות של מס רכישה ולא שילמתי עליה מס רכישה ולא ביקשתי הנחה. הנבתי שבמסגרת החוק אוכל פעמיים במהלך החיים לנצל את הטבת מס הרכישה . האם אני יכול לקנות דירה שניה ולגור בה . ולהמשיך להחזיק בדירה הראשונה להשכיר אותה ולקבל את הטבת מס הרכישה? תודה על העזרה
התשובה מורכבת ולכן עדיף שתקבל ייעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה של מכירת דירה לאח - יחול מס רכישה בהתאם למספר הדירות שבבעלות האח. במקרה בו אין לאח דירות - המס שיחול הוא לפי מדרגה יחידה. יחד עם זאת, באמצעות תכנון נכון - ניתן לחסוך לא מעט כס...
המשך תשובה