שלום. אני רכשתי דירה לפני 7-8 חודשים ומייד השכרתי אותה. כיום אני רוצה למכור אותה לאחי באותו מחיר שרכשתי אותה. האים אני אצתרך לשלם מס מכירה או מס שבח בעת המכרה
מס המכירה בוטל.
חיוב במס שבח מותנה בנתונים רבים נוספים שאותם לא סיפקת בשאלה ולכן לא ניתן להשיב לשאלתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ריווה שלום רב אענה על השאלות כסדרן: אם תרכשו דירה שנייה להשקעה, מס הרכישה יהיה 8% מהשקל הראשון. אם תרצו לרכוש דירה שנייה, ולמכור את הדירה הראשונה, אז יש אפשרות להנות ממדרגות מס רכישה של דירה ...
המשך תשובה