שלום. אני רכשתי דירה לפני 7-8 חודשים ומייד השכרתי אותה. כיום אני רוצה למכור אותה לאחי באותו מחיר שרכשתי אותה. האים אני אצתרך לשלם מס מכירה או מס שבח בעת המכרה
מס המכירה בוטל.
חיוב במס שבח מותנה בנתונים רבים נוספים שאותם לא סיפקת בשאלה ולכן לא ניתן להשיב לשאלתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב. 1. מס רכישה יהיה 1/3 מ-8%. 2. ניתן לבצע העברה לילדייך הבגירים ואם זו דירתם היחידה אז מס הרכישה יהיה לפי דירה יחידה 3. העברת דירה לקטין דורשת את אישור בית המשפט, כנראה לא תהיה אפשרית...
המשך תשובה