אריה תודה על תשובתך אני התכוונתי שדירה אחת כבר רשומה על שמי (ההורים שלי גרים שם) כשבשלב זה אני קונה דירה נוספת שתהיה גם רשומה על שמי האם גם אז במצב שישנן שתי דירות הרשומות על שמי מס הרכישה יהיה 0.5%???? תודה
אם הרכישה היא לצורך שיכונך וניצלת זכות זאת רק פעם אחת בעבר-אתה זכאי להנחה ותשלם רק 0.5%
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריה שוורץ שלום. השווי של הדירה נקבע כשווי של דירה "ברכישה של מוכר מרצון לקונה מרצון בתנאי שוק". כלומר - כמה היו משלמים על דירה דומה אם היית מוכר את הדירה ולא מעביר ללא תמורה. ההגיון הוא פשוט...
המשך תשובה