שלום רב, האם ניתן לקבל הנחה במס שבח במכירת דירה? הנתונים-זוג פנסיונרים, האחד ניצול שואה וחולה בסרטן ובפרקינסון בעל 25ֵ% נכות. קנו את הדירה ב-1998 ב-1,250K ש"ח לערך. הדירה לא עברה שיפוץ. מוכרים בכ-3,000K ש"ח. יש עוד דירה בבעלותם ומכרו לפני כ-3+ שנים דירה שהתקבלה בירושה.ראשית מה עלות מס השבח בהנחה שמוכרים הדירה במחיר שרוצים? האם ישנה הנחה לאור המצב הבריאותי? [הזוג עובר לגור עם אחד הילדים ומוכר הדיר בכדי לעזור לו-נקלע לחובות] אודה לתשובתכם....
לא ניתן להשיב שכן חסרים נתונים רבים. יש לקבל יעוץ ממומחה במקרקעין ובמיסוי מקרקעין שיבחן מראש את שני הנכסים הנותרים וינחה אתכם איך לפעול על מנת להקטין את המס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ניר. העברה ללא תמורה בין אחים עשויה לחוב במס רכישה ומס שבח מלא, אף אם הפעולה נעשית ללא תמורה. יש לבחון את המקרה באופן פרטני בטרם ביצוע כל פעולה. מוזמן לפנות אלינו בטלפון מטה ונשמח לסי...
המשך תשובה