ברשותי דירה המושכרת בשכ"ד הגבוה מהמינימום. הדירה מושכרת משנת 2012. לא ידעתי על חובת הדיווח. אני רוצה לדווח על ההכנסה משכירות. שאלתי היא האם אוכל לבחור במסלול 10% גם על שנת 2012 או שאדרש למס מלא?
עליך להתייעץ עם רו"ח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ריווה שלום רב אענה על השאלות כסדרן: אם תרכשו דירה שנייה להשקעה, מס הרכישה יהיה 8% מהשקל הראשון. אם תרצו לרכוש דירה שנייה, ולמכור את הדירה הראשונה, אז יש אפשרות להנות ממדרגות מס רכישה של דירה ...
המשך תשובה