בשנת 2012 קניתי חצי מהדירה בא אני מתגורר במסגרת פס"ד בבית המשפט לעייני משפחה. בפברואר 2014 מכרתי את הדירה , חשוב לציין שזאת הדירה היחידה בבעלותי .האם אני חייב במס שבח?
על פניו אינך חייב במס שבח אולם יש לבדוק באופן ספציפי מועדים ותאריכים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסף לוי שלום. השכרת הדירה לפועלים היא טריקית. ישנן הרבה נקודות שצריך לדעת מעבר לנושא מס השבח, וצריך לבחון את כולן במקשה אחת. לעניין השאלה שלך - עדיף להימנע מפרשנות של השכרת הדירה לעובדים שכן...
המשך תשובה