קניתי דירה ב 20.9.2012. אם אני מוכר היום (14.3.2014) עברו 540 ימים. מצד אחד : 540 לחלק ל 30 = 18 מצד שני :אם ניקח מ 20.9 18 חודשים אני אמור להמתין עד 20.3.14 ועלול להפסיד את הקונה. אז איך נכון לחשב???
יש למנות 18 חודשים קלאנדריים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפיק שלום. מס השבח מחושב כסך כל העלויות של הרכישה (מס רכישה, עו"ד, מע"מ, הוצאות נוספות) + עלויות הבנייה (כלל עלויות הבניה, הגמר, השלד והמחובר דרך קבע (מזגנים) + הוצאות מכירה (עו"ד, תיווך ועוד). ...
המשך תשובה