שלום רב ברשותינו ( פרטי ) מספר דירות בינואר 2013 מכרנו דירה בפטור מלא. נכנסנו ל 2014 עדיין עם מספר דירות וברצוננו למכור דירה נוספת. האם נחוייב במלוא המס או שנוכל לחשב על פי התחשיב הלינארי החדש . תודה מראש ומועדים לשמחה
השבתי לשאלתך במייל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תומר שלום במקרה המתואר הורייך ירכשו דירה שנייה והדירה תיחשב לדירה שנייה עם מס רכישה של דירה שנייה. הם יוכלו להשתמש בהקלה של רוכשי דירה חליפית, ולהצהיר על כוונתם למכור את דירתם הקיימת בהתאם להורא...
המשך תשובה