שלום רב. אני קניתי דירה לפני כ-3 שנים. העסקה בוטלה, ואני אכן נפטרתי מלשלם את דמי הרכישה לרשות המיסים. דא עקא כי במשרדי הממשלה השונים הדבר לא מעודכן, כמו"כ אין לי אישור ממיסוי מקרקעין. א.כיצד אני פונה למיסוי מקרקעין כדי לקבל אישור על ביטול העיסקה. ב. כיצד אני מבקש מהם לעדכן זאת ברשומות? בתודה מראש איתי.
אתה לוקח עורך דין שיטפל בביטול העסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. על מנת לענות על השאלה יש צורך לדעת האם יש בבעלותך דירה נוספת מעבר לדירת הירושה. במקרה בו אין ברשותך דירה נוספת, ניתן יהיה לקבל מס רכישה של דירה יחידה עבור המחצית שנרכשת מאחותך. כמו כן, ...
המשך תשובה