שלום סבתי הורישה לי ולאחותי דירה. הדירה כיום רשומה על שמנו בטאבו. זו הדירה היחידה שברשותי. ברצוני לקנות מאחותי את החצי שלה בדירה. האם הרכישה של החצי השני של הדירה תדרוש ממני לשלם מס רכישה? (כאילו מדבר בנכס שני)? תודה לעוזרים. האם אני א
השאלה היא אם יש בבעלותך דירה נוספת פרט לדירת הירושה.מחצית שנייה של אותה דירה אינה נכס שני.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. יש לבחון את ההסכמים ואת "נוסחת הקשר" בין כל ההסכמים בנוגע לתקופת השכירות. במקרה בו נוסחת הקשר וההסכם ינוסחו בצורה לא מיטבית, הרי שעלול לחול אירוע מס. מוזמן ליצור קשר עם משרדנו ונשמח ...
המשך תשובה