שלום רב, היו לי שני חצאי דירות שירשתי מהורי לאחר מותם יחד עם אחותי.לפני קצת פחות משנה רכשתי את אחד החצאים מידי אחותי ונתבקשתי לשלם עבורו מס רכישה בעקבות בעלותי בדירה השנייה. בימים אלו אני ואחותי מוכרים את הדירה שנשארה בבעלותנו המשותפת. האם יש לי אפשרות לקבל את מס הרכישה ששילמתי או חלק ממנו על קניית הדירה הראשונה למרות שלא חתמתי על התחייבות למכור אותה בתוך שנתיים? תודה מראש.
גדי שלום
אם אתה חייב במס שבח תוכל לבקשת את מס הרכישה כהוצאה בניכוי.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מור. המס אינו נדחה - הוא מוקפא. מה שקורה בפרקטיקה זה שאתם תשלמו את סכום המס שאינו במחלוקת, והיתרה תיוותר עד למועד בו תמכרו את הדירה שהתחייבתם למכור. עד אז - מס הרכישה ישא ריבית והצמדה...
המשך תשובה