מגרש נרכש במאי 2012. בניית בית המגורים נסתיימה כיום והבית ראוי למגורים אך טרם התקבל טופס 4. האם במכירה במצב זה זכאי לפטור? אם כן, האם הפטור מלא? האם זכאי לחישוב ליניארי ממאי 2012?
חן שלום
בית ללא טופס 4 איננו דירת מגורים ולכן עלול להיות ממוסה כמגרש.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אברהם שלום רב מדי סוף שנה רשות המיסים חוככת בידיה וחושבת על גזירות שנועדו להכניס כסף למדינה. השנה עלה למוקד מס רכוש. המס אמור להיו מחושב לפי שווי הוגן. אם הקרקע חקלאית - התשלום הוא נמוך מאוד. ...
המשך תשובה