שלום. אני תושב חוץ. יש לי דירה ישראל בשותפות עם שני אחי שעברה אלינו בירושה מהסבים (היתה בנאמנות עד שהגענו לגיל 40). הדירה מושכרת ואנחנו רוצים למכור. האם אצטרך לשלם מס שבח? (יש לי דירה נוספת בישראל שגם אותה אני מתכוון למכור ועליה אני יודע שאצטרך לשלם שבח. תודה רבה.
איל שלום
התשובה חיובית אולם אתה זכאי להטבה לינארית המקטינה את המס באופן דרסטי וכן לקיזוז הוצאות המותרות בניכוי.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו":ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי צחי אם אתה רוצה את התשובה לשאלה שלך - אז מחלקים ב-10,000 וזה המספר שמציינים יחד עם תאריך הרכישה. יחד עם זאת - אם אתה עתידים למכור דירה כזו - אזי היבט משמעותי במיוחד (ואולי אף מכריע) הנו היבט...
המשך תשובה