שלום, לאחרונה רכשתי חניה נוספת מהקבלן בבניין בו אני מתגורר. העו"ד של הקבלן קבע שמס הרכישה על החניה הוא 6%. מחיר הדירה המקורי + החניה הנוספת לא עוברים את המדרגה של 3.5% (לא היום ולא בעת חתימת החוזה על הדירה). האם באמת על חניה נוספת משלמים מס רכישה של 6%?
כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. 8 אחוזים מהשקל הראשון. מומלץ לבחון תכנון מס ותכנון עסקי בנדל"ן שכן מבנה הבעלות שלך אינו מיטבי בלשון המעטה. מוזמן ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים....
המשך תשובה