שלום, בשנת 2008 רכשתי דירה ומכרתי אותה בפטור. כעת יש לי עוד דירה שנרכשה לפני 2013 האם אקבל גם הקלה? מס מוטב? כיצד יחושב המס שבח? לציין כי יש לי עוד דירות למעט זו שאני מעוניינת למכור עכשיו תודה
לא צוין מתי נמכרה הדירה בפטור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ניר. העברה ללא תמורה בין אחים עשויה לחוב במס רכישה ומס שבח מלא, אף אם הפעולה נעשית ללא תמורה. יש לבחון את המקרה באופן פרטני בטרם ביצוע כל פעולה. מוזמן לפנות אלינו בטלפון מטה ונשמח לסי...
המשך תשובה