אם יש בבעלותי יותר משלוש דירות כאשר דירה אחת מהן היא 56% בבעלותי ... האם אני משלם מס על הדירה הזו? ואם כן, מה אמור להיות החיוב... הדירה המדוברת נכון להיום ערכה בערך 3.5 מיליון . תודה, תומר
הנושא עומד לדיון בבג"צ בפברואר, הפורום לא עונה לשאלות בטרם יפורסם נוסח מדוייק של החוק לאחר שיעבור את הבג"צ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסף לוי שלום. השכרת הדירה לפועלים היא טריקית. ישנן הרבה נקודות שצריך לדעת מעבר לנושא מס השבח, וצריך לבחון את כולן במקשה אחת. לעניין השאלה שלך - עדיף להימנע מפרשנות של השכרת הדירה לעובדים שכן...
המשך תשובה