שלום, אני מכרתי דירה שהייתה ברשותי וקניתי מקבלן שלד . הגיע לי שובר ממס רכישה לשלם 60 אלף שח יש לציין שזה הנכס היחיד ברשותי. לגבי השלד אני עשיתי את הגמר לבד. האם אני צריכה לשלם מס רכישה? קניתי הנכס ב 1.150,000 מש"ח תודה
כל עוד לא התקבל טופס 4 מדובר בנכס שאיננו דירת מגורים ולכן לא ניתן לקבל פטור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טומי שלום רב. התשובה אינה חד-משמעית, והיא תלויה במכלול נסיבות ספציפיות. החוק אמנם מכיר בחריג מיוחד לפטור ממס במכירת דירה כשיש חצי דירת ירושה , אך הזכאות אליו מותנית בעמידה במספר תנאים מצטברים, ש...
המשך תשובה