שלום רב, 1.דירה שמשלמים עליה משכנתא, ורשומה בטאבו כן על בעלים פרטיים-האם היא שייכת לבנק או לבעלים לצורך מס? 2. מהי הדרך לעקוף מס על דירה שלישית
דבורה שלום, הרעיון שעומד מאחורי שאלתך נחמד אבל לא ריאלי ולכן אענה לך בשאלה חוזרת - האם את דמי השכירות שאת מקבלת בגין השכרת הדירה את חולקת עם הבנק מעבר למשכנתא ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. 8 אחוזים מהשקל הראשון. מומלץ לבחון תכנון מס ותכנון עסקי בנדל"ן שכן מבנה הבעלות שלך אינו מיטבי בלשון המעטה. מוזמן ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים....
המשך תשובה