לאמי ז"ל היו 2 דירות בפטירתה. דירה שנייה נרכשה 10 שנים לאחר פטירת אבי ז"ל. עד לפטירתו הדירה שגרו בה הייתה רשומה על שם שניהם במשך 38 שנים. אני עומד למכור את הדירה שהייתה רשומה על שניהם. כיצד יחושב מס שבח, האם על מחצית הדירה או על כולה? לאבא ז"ל הייתה רק דירה אחת בבעלותו.
צריך לראות מהו המצב הרישומי ואז יתכן שניתן יהיה לקבל פטור חלקי ממס שבח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. לרוב עסקאות מופיעות לאחר חודשיים שלושה. אם זה לא עולה לאחר התקופה הזאת - צריך לבחון את פרטי הדיווח לעסקה - לעיתים פרטי הגוש חלקה משתנים ואז העסקה לא תופיע באתר רשות המיסים. בהצלחה!...
המשך תשובה