שלום רב, יש ברשותי דירה אחת ולאחותי אין. אני ואחותי מעוניינים לרכוש דירה משותפת. מספר שאלותף א.אם נרכוש דירה משותפת וחוזה תהיה חלוקה 95% בעלת אחותי ו 5% בעלותי - האם אשלם מס רכישה? ב.מה הגובה של משכנתא שנוכל לקבל ואיך היא תחולק? תודה
א.תלוי בעלות הדירה. סביר להניח שלא.
ב. יש מספר גדול של גורמי שמשפיעים על אישור המשכנתא ואי אפשר לדעת משאלתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב איריס מיסוי התא המשפחתי הוא נושא סבוך במיוחד שמחייב בדיקה פרטנית של כלל היבטי המיסוי בטרם ייעוץ. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה