האם ניתן, לפי סעיף 39(1) לחוק התכנון והבנייה לבצע קיזוז של היטל השבחה מחיוב מס שבח?
(11) כל סכום ששילם המוכר על המקרקעין שהזכות בהם נמכרת כמס השבחה לפי פקודת בנין ערים, 1936, או לפי פקודת הקרקעות (רכישה לצרכי ציבור), 1943, או לפי פקודה שבוטלה על ידי אחת משתי הפקודות האמורות, או מס השבחה אחר או תשלום חובה כיוצא באלה;
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום. מבחינת רשות המיסים הורשה אינה חייבת במס, אלא אם שולם כסף מחוץ לעיזבון (למשל קונים את החלק של האחים או מעבירים כסף בסמיכות לכך), או במקרים חריגים אחרים. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה