לאבי יש בית על קרקע מינהל והוא היה במעמד חוכר במשך שנים לפני שנתיים הוא רכש את זכויות הבעלות על הקרקע במסגרת הרפורמה מהמינהל ושילם 5 אחוז מס רכישה אבי הוא נכה 100 אחוז מביטוח לאומי האם הוא זכאי להנחת מס רכישה מופחת על העיסקה הזו?
כן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב אבי. אינני יודע מה קראת - אבל חוק מיסוי מקרקעין הוא חוק מאוד מורכב ועל כן חשוב להשתמש בשירותיו של מי שזה המקצוע שלו. אחד המקרים הבודדים בו החוק קובע 4 שנים היא במקרה שהדירה או הכספים לרכ...
המשך תשובה