עם יש לי דירה מלפני 40 שנה לפני שהיה שקל (לירות) אציתי לדעת עם אני מכוייב במס שבח או לא
החיוב נובע מהשבח. בתיאוריה, ככל שהדירה יותר וותיקה, כך גם השבח שלה יותר גדול ולכן המס יהיה יותר גדול. ההטבה הלינארית משנה באופן זמני מתווה זה ולכן רצוי לנצלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ענת שלום רב. חישוב פחת נעשה על פי נהלי הרשות. העיקרון הוא הפחתה של 2% לכל שנה בה הדירה הייתה מושכרת, לפי שווי הדירה במועד רכישתה. שווי הדירה מוצמד לשווי, ויש לבחון הפחתה של עלויות הבניה והתמורה ...
המשך תשובה