עם יש לי דירה מלפני 40 שנה לפני שהיה שקל (לירות) אציתי לדעת עם אני מכוייב במס שבח או לא
החיוב נובע מהשבח. בתיאוריה, ככל שהדירה יותר וותיקה, כך גם השבח שלה יותר גדול ולכן המס יהיה יותר גדול. ההטבה הלינארית משנה באופן זמני מתווה זה ולכן רצוי לנצלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק שלום. במקרה של העברה חוזרת, רשות המיסים תבחן את העסקה בצורה מדוקדקת (בניגוד "להעברה רגילה" ללא תמורה). המטרה של המיסוי היא להבין האם ההעברה (הראשונה והשניים) נעשית לצורך חיסכון במס - ואם התשוב...
המשך תשובה