שלום פורום נהדר ברשותי דירת מגורים ודירת השקעה קניתי דירה חדשה שאמור להיכנס אליה ב8/16 ואת הדירת מגורים למכור עד הכניסה. 1) האם מס הרכישה שעליי לשלם הוא כמו על דירה ראשונה(משפר דיור)? 2) אם אני חותם חוזה ב1/7 תוך כמה זמן אני צריך למכור את הדירת מגורים שלי כדיי לא לשלם מס על דירה נוספת תודה
1. על פי מיטב הבנתי בידך 3 דירות: מגורים, השקעה וחדשה. לפיכך לא תוכל לשחלף.
2. אם בבעלותך שתי דירות בלבד ורכשת את החדשה ביום 1/7, תוכל לשחלף עד 1/7/2016
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב. בהינתן העובדה שמדובר בדירתו היחידה של המוריש, ועמידה ביתר התנאים של סעיף 49ב(5) לחוק, אתה אכן עשוי להיות זכאי לפטור ממס שבח בעת מכירת הדירה, למרות שבבעלותך דירה נוספת. ככל ואתה מעו...
המשך תשובה