שלום אנו אזרחי ישראל אשר גרים בארהב 7 שנים. ברצוננו לחזור לארץ בעוד מספר שנים ואנו רוצים כרגע לרכוש דירה ראשונה. האם אנחנו חייבים במס רכישה? ואם כן באיזה שיעור משה
שיעור המס תלוי בנכסים אשר בבעלותכם בחו"ל. אם אין בבעלותכם נכסים, תזכו לפטור עד לגובה המדרגה הראשונה. אם יש בבעלותכם נכסים, לא תהיו זכאים לפטור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ריווה שלום רב אענה על השאלות כסדרן: אם תרכשו דירה שנייה להשקעה, מס הרכישה יהיה 8% מהשקל הראשון. אם תרצו לרכוש דירה שנייה, ולמכור את הדירה הראשונה, אז יש אפשרות להנות ממדרגות מס רכישה של דירה ...
המשך תשובה