שלום אנו אזרחי ישראל אשר גרים בארהב 7 שנים. ברצוננו לחזור לארץ בעוד מספר שנים ואנו רוצים כרגע לרכוש דירה ראשונה. האם אנחנו חייבים במס רכישה? ואם כן באיזה שיעור משה
שיעור המס תלוי בנכסים אשר בבעלותכם בחו"ל. אם אין בבעלותכם נכסים, תזכו לפטור עד לגובה המדרגה הראשונה. אם יש בבעלותכם נכסים, לא תהיו זכאים לפטור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלות שציינת לא ברורות. יחד עם זאת, אם הבנתי אותך נכון, במועד רכישת הדירה השנייה תחוב במס רכישה של דירה שנייה. מס רכישה משלמים 60 ימים ממועד ביצוע העסקה. בברכה, אושר...
המשך תשובה