שלום רב! אני מתעניינת לגבי אחותי שחולה במחלה ניוונית עם 60% נכות כללית ו100%אובדן כושר עבודה בעלת דירת חדר וחצי כעת רכשה דירה מבלי למכור את דירה החדר וחצי..האם היא זכאית להנחה במס רכישה משמע לשלם רק 0.5%? תודה מראש. תמר.
על פניו נראה שכן אולם יש לבדוק את הזכאות לגופה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. יש לבחון את ההסכמים ואת "נוסחת הקשר" בין כל ההסכמים בנוגע לתקופת השכירות. במקרה בו נוסחת הקשר וההסכם ינוסחו בצורה לא מיטבית, הרי שעלול לחול אירוע מס. מוזמן ליצור קשר עם משרדנו ונשמח ...
המשך תשובה