קניתי דירה מקבלן ... ולא מצליחה למכור את דירתי הנוכחית . ברצוני להעביר לשתי בנותיי העברה ללא תמורה. ולבנותיי אין דירה משלהן. האם אצטרך לשלם מס רכישה? ואם כן כל אחד בנפרד צריך לשלם או תשלום ביחד.
על פניו, כל אחת תאלץ לשלם מס רכישה בגובה 1/3 מהמס החייב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. הענקת אופציה שלא בתנאים הקבועים בחוק מהווה עסקה לכל דבר ועניין. לא ניתן להעניק אופציה שלא עומדת בתנאים מבלי לחוב במס רכישה / מס שבח. יחד עם זאת ניתן לפתור זאת באמצעות פעולות אחרות. ...
המשך תשובה