שלום . נא עזרה במציאת הטופס לדיווח על תוסת מס רכישה . כתבתי בהסכם שקניתי ב-800 k אולם בזיכרון דברים כתוב 845 k , שמעתי שקיים טופס שעליו מדווחים ומשלם באופן אנונימי
אין משמעות לתשלום אנונימי מאחר וזהות החייב ידועה. ממליצה להפקיד ברשויות המס מכתב הסבר + המחאה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורון שלום רב אין הטבה במס רכישה בעת רכישת נכס באזור העימות. יחד עם זאת עשויים להיות הקלות במיסוי עירוני - ממליץ לבחון את הנושא שם. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה