שלום רב רכשתי (אדם פרטי) לפני שנתיים מגרש במרכז הארץ במכרז של ממ"י. אם כיום אני מוכר את המגרש כמגרש בלבד - מה יהיה שיעור המס? לחילופין אילו כבר בניתי על המגרש בית - מה אז יהיה שיעור המס? מהו האקט הסופי ש"הופך" את המגרש עליו בניתי את הבית ממגרש לבית? תודה רבהדה רבה
האקט הינו טופס 4.
מכירת מגרש מחייבת בתחשיב מס שבח מלא.
מכירת מגרש+ דירה: תלוי אם נוצלו מלוא זכויות הבנייה, תלוי אם התגוררת בדירה, כמה זמן התגוררת ומה שווי המכירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מרקו אלון צהריים טובים. בהתאם להגיון כלכלי סביר - עדיף לך לקבל שתי דירות מאשר דירה אחת, שכן שווי מ"ר של דירה קטנה גבוה משל דירה גדולה. כמו כן, התמורה תחושב לפי כל דירה ולא יחדיו. יחד עם ז...
המשך תשובה