שלום רב רכשתי (אדם פרטי) לפני שנתיים מגרש במרכז הארץ במכרז של ממ"י. אם כיום אני מוכר את המגרש כמגרש בלבד - מה יהיה שיעור המס? לחילופין אילו כבר בניתי על המגרש בית - מה אז יהיה שיעור המס? מהו האקט הסופי ש"הופך" את המגרש עליו בניתי את הבית ממגרש לבית? תודה רבהדה רבה
האקט הינו טופס 4.
מכירת מגרש מחייבת בתחשיב מס שבח מלא.
מכירת מגרש+ דירה: תלוי אם נוצלו מלוא זכויות הבנייה, תלוי אם התגוררת בדירה, כמה זמן התגוררת ומה שווי המכירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה שאותו אתה מציין אתה עלול למצוא את עצמך בבעיות קשות מבחינת היבטי מס. במקרה בו התחייבת למכור את דירתך, עלייך למכור את מלוא זכויותייך בדירה הראשונה. נתקלנו במקרים דומים בהם אנשים ...
המשך תשובה