שלום! רציתי לשאול לגבי קבלות/אסמכתאות שמצרפים לשומה עצמית של מס שבח לצורך ניכוי הוצאות. האם צריך חשבוניות מס או מספיק פשוט קבלות. למשל יש לי קבלה על הסורגים שהותקנו בביתי בסכום 4900 שח. תודה.
רצוי חשבונית ואם אין אז תמציא קבלה - רשות המיסים יחליט מה הוא מאשר ומה לא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מרקו אלון צהריים טובים. בהתאם להגיון כלכלי סביר - עדיף לך לקבל שתי דירות מאשר דירה אחת, שכן שווי מ"ר של דירה קטנה גבוה משל דירה גדולה. כמו כן, התמורה תחושב לפי כל דירה ולא יחדיו. יחד עם ז...
המשך תשובה